"How we can help you"

SERVICES

REsearch

De basis voor ons research-traject is VISI: Visual Insights in Style and Identity. Met VISI analyseren we assortiment, communicatie en winkelbeeld waardoor inzichtelijk wordt binnen welk stijlbereik het bedrijf is gepositioneerd. Daarnaast wordt met VISI het actualiteit-niveau van de formule aangegeven. Via een zogenaamde ‘Quick scan’ wordt de positie ten opzichte van de concurrentie in de markt in kaart gebracht.

– Visuele Scan
– Quick Scan
– Marktonderzoek
– Stake Holders-Analyse

STRATEGIE

Door middel van VISI geeft VISION merken en bedrijven inzicht in de voorkeuren van de huidige klant en adviseert daarbij hoe nieuwe consumentengroepen kunnen worden benaderd. Om een sterke positionering in de markt te kunnen bewerkstelligen wordt een businessmodel ontworpen.

– Positionering
– Strategy paper
– Roadmap

Concept

Vision ontwikkelt en verbetert concepten. Belangrijke vormgeving-, stijl- en belevingsbeslissingen worden genomen op basis van gedetailleerd inzicht in de voorkeuren van de doelgroep. VISION ontwikkelt alle on- en offline communicatiemiddelen en ondersteunt de positionering van een merk met maar één doel: het optimaal aantrekken van de juiste klanten.

– Marketingconcepten
– Assortimentsconcepten
– Ontwikkeling private label
– Brand manual

creatie

VISION werkt samen met een team van creatieve specialisten zoals marketeers, trendanalisten, interactieve specialisten, stylisten, fotografen, filmmakers en grafisch vormgevers voor de ontwikkeling en realisatie van inspirerende, innovatieve en creatieve projecten.

– Presentaties
– Websites
– Brochures
– Huisstijl

insight

VISION helpt merken om off- en online up-to-date te blijven door het geven van VISI-trainingen, inspiratiesessies, 24/7 feedback, trendworkshops en branche-gerelateerde waarde- en stijl-trendlezingen.

– Training VISI : 
* VISI 
* VISI Trends