"Let's go"
AGENDA
juli / september
VISi - visual insights in style & identity
Wil je meten/weten of een ontwerp in de smaak valt? De VISI training leert je de visuele aspecten van een product of dienst te analyseren, waardoor je op een objectieve manier onderbouwde keuzes kunt maken die naadloos aansluiten op de voorkeuren van je doelgroep. Het zorgt ervoor dat persoonlijke smaak geen rol meer speelt bij ontwerpen en beoordelingen van uitingen en concepten.
RESULTAAT
– Je krijgt inzicht in de smaakvoorkeuren van de verschillende doelgroepen
– Discussies over wat ‘mooi’ of ‘lelijk’ is behoren tot de verleden tijd
– Door middel van dit begrippenkader kun je onderbouwde keuzes maken
– Je bent in staat een consistent en onderscheidend merk neer te zetten
– Je vindt optimale aansluiting bij je doelgroep
VOOR WIE
VISI is geschikt voor iedereen die met vormgeving te maken heeft.
LOCATIE
VISION Amsterdam | Nieuwe Hemweg 6F
PRIJS
Early bird-ticket €650,-* (tot 19 juni) | Regular ticket €950,-*
Na ontvangst van inschrijving ontvang je een factuur en gedetailleerde informatie.
PROGRAMMA
Tijdens deze dag behandelen we in de ochtend de theorie VISI en na lunch starten we met een workshop en oefeningen. We sluiten de dag af met een borrel!
*Lunch en borrel zijn bij de prijs inbegrepen.
DATA
– 10 september
– 27 september
INCOMPANY (OP AANVRAAG)
Volg de training samen met je team of collega’s! Het programma wordt op maat gemaakt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met helene@vision.amsterdam
Oktober
visi trends (VERVOLG VISI)
Wil je meten/weten of een ontwerp in de smaak valt? De VISI training leert je de visuele aspecten van een product of dienst te analyseren, waardoor je op een objectieve manier onderbouwde keuzes kunt maken die naadloos aansluiten op de voorkeuren van je doelgroep. Het zorgt ervoor dat persoonlijke smaak geen rol meer speelt bij ontwerpen en beoordelingen van uitingen en concepten.
Tijdens deze training gaan we dieper in op de rol van waarde- en stijltrends bij de ontwikkeling van producten en diensten. Hoe vertaal je de algemene trends naar een productgroep of merk? Hoe weten we welke trends geschikt zijn voor een productgroep of merk?
RESULTAAT
– Je krijgt inzicht in de smaakvoorkeuren van de verschillende doelgroepen
– Discussies over wat ‘mooi’ of ‘lelijk’ is behoren tot de verleden tijd
– Door middel van dit begrippenkader kun je onderbouwde keuzes maken
– Je bent in staat een consistent en onderscheidend merk neer te zetten
– Je vindt optimale aansluiting bij je doelgroep
VOOR WIE
VISI is geschikt voor iedereen die met vormgeving te maken heeft.
LOCATIE
VISION Amsterdam | Nieuwe Hemweg 6F
PRIJS
Early bird-ticket €650,-* (tot 19 juni) | Regular ticket €950,-*
Na ontvangst van inschrijving ontvang je een factuur en gedetailleerde informatie.
PROGRAMMA
Tijdens deze dag behandelen we in de ochtend de theorie VISI en na lunch starten we met een workshop en oefeningen. We sluiten de dag af met een borrel!
*Lunch en borrel zijn bij de prijs inbegrepen.
DATA
– 1 oktober
– 11 oktober
INCOMPANY (OP AANVRAAG)
Volg de training samen met je team of collega’s! Het programma wordt op maat gemaakt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met helene@vision.amsterdam